Masters of Service

Maakt spraakmakende service voor iedereen bereikbaar

  • Home
  • Facebook
  • Schrijf op ons blog
  • Over ons
    • Why Masters of Service
    • Team
    • Advertenties
    • Partner worden van Masters of Service
  • Contact
  • nl

Linking the customer experience to value

10 maart 2016 door Kees Klesman 439 Comments (0)

Linking the customer experience to value

McKinsey how the value of customer service is measured

Inspiratie

Home Inspiratie Linking the customer experience to value

Related posts

  • Is jouw team engaged? Al Pacino Speech
  • Webcare steeds meer 24/7
  • Coolblue: “Alles voor een glimlach”

About Kees Klesman

Mr Service. Na Marriott Hotels en Merlin Entertainments nu initiator van Masters of Service. Customer Service hoort altijd spraakmakend te zijn. Overal en voor iedereen.

Recent

  • Linking the customer experience to value
  • Parabel van de apekooi en de banaan
  • Weet jij waarvoor je werkt?
  • How kids influence service worldwide
  • Nudging already? … (What??!)

Menu

  • Het WHY van Masters of Service
  • Contact
  • Jouw bijdrage aan Masters of Service
  • Academy

Tags

24/7 service basisbehoeften klanten beleefdheid change coach Consultants correct taalgebruik customer communication customer journey empathie empathy gastvrijheid glimlach gratis test gratis verzending houding innovation kanaalkeuze klantcommunicatie klantcontactmomenten live chat loyaliteit net promoter score omgangsvormen omzetgroei online bestelling ontwikkeling opleidingen order proces orderproces recruitment retail secrets Service Design service in de horeca service in retail social media spraakmakende service team building teambuilding twitter visie vriendelijkheid waarden webcare

Copyright © 2019 Masters of Service Maakt spraakmakende service voor iedereen bereikbaar