Masters of Service

Maakt spraakmakende service voor iedereen bereikbaar

  • Home
  • Facebook
  • Schrijf op ons blog
  • Over ons
    • Why Masters of Service
    • Team
    • Advertenties
    • Partner worden van Masters of Service
  • Contact
  • nl

Customer Experience Architecture

SLIDESHARE

Slideshare on Customer Experience Architecture

Inspiratie

Home Inspiratie Customer Experience Architecture

Related posts

  • communicatieKlant bepaalt communicatie kanaal
  • Sneller betalen in de Horeca kan
  • Help, ik zoek een opleiding

About Kees Klesman

Mr Service. Na Marriott Hotels en Merlin Entertainments nu initiator van Masters of Service. Customer Service hoort altijd spraakmakend te zijn. Overal en voor iedereen.

Recent

  • Linking the customer experience to value
  • Parabel van de apekooi en de banaan
  • Weet jij waarvoor je werkt?
  • How kids influence service worldwide
  • Nudging already? … (What??!)

Menu

  • Het WHY van Masters of Service
  • Contact
  • Jouw bijdrage aan Masters of Service
  • Academy

Tags

24/7 service basisbehoeften klanten beleefdheid change coach Consultants correct taalgebruik customer communication customer journey empathie empathy gastvrijheid glimlach gratis test gratis verzending houding innovation kanaalkeuze klantcommunicatie klantcontactmomenten live chat loyaliteit net promoter score omgangsvormen omzetgroei online bestelling ontwikkeling opleidingen order proces orderproces recruitment retail secrets Service Design service in de horeca service in retail social media spraakmakende service team building teambuilding twitter visie vriendelijkheid waarden webcare

Copyright © 2018 Masters of Service Maakt spraakmakende service voor iedereen bereikbaar